УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

Доставка

Доставка за София 

Безплатна доставка за поръчки над 150 лв. За поръчка на стойност под 149,99 лв., доставката е 9,50 лв 

В момента на подаване на заявка можете да пожелаете продуктите да Ви бъдат поставени в допълнителна специална хладилна опаковка (Термо кутия),която ще осигурява нужния температурния режим, ако нямате възможност да ги приберете веднага във хладилник/фризер. Тя се заплаща допълнително. (Цена от 9,00 лв)

Доставките на територията на София-град се извършват в указаните сроковете, от понеделник до петък . Заявка направена от 8:00 до 15:00ч се доставя на следващия ден.  Извършват се според дневния маршрут на куриера, което не позволява фиксирано или предпочитано време на доставка.

Преди пратката да бъде предадена на куриера, наш оператор се свързва с Вас по телефона, за да Ви уведоми за изпращането и дължимата сумата, а Вие да потвърдите приемането на поръчката. В случай, че не успеем да установим контакт на посочения от Вас телефонен номер, изпращането се отлага за следващ възможен работен ден

Доставка за страната 

Поръчки се доставят чрез логистична фирма Еконт , като дните на доставка се определят по графика на куриера за обслужване на съответното населено място.

Доставките се предават на посочен Ваш точен адрес, без възможност "до поискване" в офис на куриер.

Пратките се подготвят и предават на логистичната фирма вечерта преди възможния ден за доставка. Месните продукти задължително се опаковат в термоизолирана кутия, която осигурява температурния режим по време на пътуването, като стойността се добавя към заявката. При необходимост (според обема на поръчката) се начислява повече от една хладилна опаковка. Количеството продукти, поставени в хладилната кутия, трябва да е минимум 2 кг.

Поръчки за страната, постъпили до 14:00 ч. в работен ден, се обработват и предават на логистичната фирма още същия ден и съответно се доставят на следващия, ако Вашето населено място се обслужва тогава по график. Поръчки постъпили след този час, се обработват и предават за изпращане на следващия възможен работен ден, отново в зависимост от графика за обслужване.

Преди пратката да бъде предадена на куриера, наш оператор се свързва с Вас по телефона, за да Ви уведоми за изпращането и дължимата сумата, а Вие да потвърдите приемането на поръчката. В случай, че не успеем да установим контакт на посочения от Вас телефонен номер, изпращането се отлага за следващ възможен работен ден.